Wednesday 30 November 2011

Not much hell of a day :')

  Okay, smalam ad gathering STK Form3 Batch 2011 tpi yg datangnye sikit gila LOL. 20percent ntah smpi ke tak.  Aku igt x nak dtg tpi aku dtg jugak dgn harapan aku dpt lupakan masalah-2 aku. Hajat aku tak tercapai bila dia pon dtg skali smalam. aku tak boleh salahkan dia sbb dia dtg -,- aku ingat dia tak dtg tpi takpelah, aku still happy lah jugak smalam :) HAHA ! malas nak tulis panjang2, so letak gmba je lah. =.=
Pengembaraan kami bermula di McD -,-

Sila abaikan muka2 yg takde harapan ni :p

Okay, pengembaraan kami diteruskan dgn perjalanan yg jauh dari McDonald ke Kluang Mall :O Aku kalah lawan pool dengan Beng =.=

Ap? -.- salah ke main bnde ni? Dapat release tension :3

HAHA ! masa ni ad Pak Guard kejar kteorang. Dia kejar naek moto bhai. mse tu zaim ngan amir tak prasan ad Pak guard. Yg kteorang smua dah lari dulu dah bhahaha. Zaim mse tu tak leh nak kluar dari troly :3 #ksian

pasangan gay aku yg ke brape ntah :D dan sila perhatikan muka Bud dengan jelas ._.

Karaoke free sbb salah sorg pekerja kt situ tunang ajai :3 eh tunang akak ajai =.=

muka aku mcm tengah tgok perlawanan bola padahal tgah nyanyi tu -,- 
Goyang inul mari :p HAHA, beng makin putih ._. 


no komen .__.

Lepak dgn dorg dapat lah aku lupakan msalah-2 aku walaupun skjap jeh :') Thx zaim, ajai, bud, beng, amir , bob dan iwan sbb dpt buat aku ketawa smalam walaupun kbnyakannye fake :')

Credits to Wan Mohammad Zaim sbb dah bawak camera :O
saket hati kan kan tgok muka dia? ._.
lalalala , TAMAT sudah pengembaraan kami -.- kbai :D

                                                                                                                                    kausalahkalaukauingatakubolehhidupmacambiasatanpakau :')
                                                                                                                             akusayangkaulagi :|
                                                                                                                                kenapakaubuatakumacamnisial? :(

Malas nak tulis kecik2 lagi -,- Ni ke yg aku dapat lepas aku sayang kau gila2? Ini? Arghh damn sial. Aku cuma nakkan penjelasan dari kau. Please :'(

What's the funtion of this like button if u don't use it =.=