Saturday 26 May 2012

New Environment ~

   HOLIDAY ! Hell Yeah ! Okay dah lama gila aku tak update blog aku. Last post aku pun lebih kurang tiga bulan yang lepas, sebelum aku pindah sekolah :'> HAHA. Fyi, aku sekarang dah jadi pelajar Sekolah Dato' Abdul Razak, Seremban, Negeri Sembilan. Sekolah SBT(Sekolah Berprestasi Tinggi) kot. Aku dapat second intake. Masa aku dapat tawaran tu aku mcm what theee . . . Mcm mana aku boleh dapat? Dah lah aku sorang je yang dapat kat STK tu ._. Tahun lepas pun ada sorang je yg dapat, Hilmi Haslan. Alhamdulillah ada jugak orang yang aku kenal dari STK tpi dia naik cuti ni dah takde T_T. Dia pindah Pahang pulak dah. Haihh, ermm dan aku tak tau kenapa dengan rela hatinya aku terima tawaran tu. Takde paksaan lgsung dari parents aku, aku sendiri yang nak pindah. 

   
    Maybe sbb aku dpt tawaran tu sejurus selepas aku ada buat masalah kat STK tu :| Aku tak nak cerita ah masalah apa. Yang penting tu first time aku nmpak ayah aku mcm nak nanges disebabkan masalah tu :'/ Aku rasa mcm nak terus berubah. Tiba-2 aku dapat tawaran. The moment aku dapat tawaran tu aku rasa aku patut pergi sebab kat sana aku rasa aku akan berubah. Aku fikir bila dah pindah aku dah takde kawan yang akan ajak aku buat masalah  kat sekolah. Now, dah nak dekat 3 bulan aku belajar kat sana. Guess what? Masa mula-2 kat sana aku rasa best gila dapat jumpa kawan baru, cikgu baru, persekitaran baru, semua baru ah yang penting. Tapi, makin lama aku rasa perasaan "best" tu makin hilang. No offense to the SDARian, ni cuma luahan perasaan aku.

    
   Aku rasa aku rindu kat sekolah lama aku. Sekolah yang dah 3tahun lebih aku belajar kat situ, sekolah yang dah bagi aku ilmu, yang dah ajar aku macam-2 dan yang penting sekali yang dah buatkan aku dapat Straight A dalam PMR :'D Walaupun kadang-2 aku rasa mcm benci jugak kat sekolah tu sbb ada certain cikgu dia yg menyakitkan hati tapi seriusly aku sayang STK. Kat situ aku jumpa kawan-2 yang selama ni membantu aku. Amir, Jas, Zaim, Beng, Bud, Arep, Ajai, Nazz, Iwan, Eija, Faizah, Wei Qi, Ain, Wani,  Myza aaa siapa lagi? Aku rindu korang semua wehhh :'( 


    Btw, Zaim, my gay partner dah pindah SASER :D Dia dapat 3rd intake and semalam masa nak balik Kluang dari sana naik bas kat terminal aku jumpa zaim ! Zaim makin gemuk =.= sumpah weh. Aku naik sama bas dengan Zaim secara kebetulan >.< Ada Afiq dengan Dodel sekali. Happy gila sial dapat jumpa member lama HAHA. Dorang semua untung ah pindah ramai-2, takde ah awkward sangat nnti. Budak STK 6 orang masuk SASER. Aku sorang sesat masuk SDAR padahal sama Negeri Sembilan -.- Aku bukan nak cakap aku tak bersyukur dapat SDAR just aku terfikir, dalam 7 orang dari STK yg pindah SBP kat Negeri Sembilan, kenapa aku sorang je yaang dapat sekolah lain? The rest dapat sekolah sama ! Why me? Why bukan Afiq ke, Aniki ke or anyone -.- 

    
     Erk, ada ke orang nak baca post panjang lebar mcm ni siaa -.- Lantak ah ada orang baca ke tak HAHA. Kay, sejak dah berapa abad akhirnya aku dah edit blog ni dengan ikhlas lah jugak ._. Tak macam sebelum ni, header entah apa-2 =.= Gmbar panda lah, black dahlia murder lah, troll face lah, HAHA. Aku ingat nak cerita pasal kawan-2 baru aku kat SDAR & perkara-2 yang seronok berlaku kat sana tapi post ni mcm dah panjang sangat je -.- Lain kali je lah. *tengok lain kali aku tu bila HAHA. Okay smpai sini je lah.  Selamat Bercuti guys. Budak SDAR ni takde homework, boleh  rilex je :3 Budak STK mesti ada kan? TROLOLOL. K bai :]

   


What's the funtion of this like button if u don't use it =.=